Onze campagnes
Als coöperatie denken wij niet aan winst, wel aan mensen. Dat laten we in onze nieuwe campagne zien.
Wij kijken continu wat er om ons heen gebeurt, wat de gevolgen daarvan zijn voor onze verzekerden en hoe wij daarin kunnen helpen. Dit maakt voor ons het verschil tussen verzekeren en gewoon goed verzekeren.
Onze nieuwe tv-commercials
Bij Klaverblad vinden we mensen helpen heel gewoon. We zijn er voor mensen, zodat ze prettig en onbezorgd kunnen samenleven. Dit doen we onder andere door geld uit te keren, maar ook door preventietips te bieden en maatschappelijk betrokken te zijn. Bij Klaverblad vinden we dat al meer dan 150 jaar heel gewoon, maar misschien is het best bijzonder.
Regelmatig hoort u ons met een nieuwe boodschap op de radio voorbijkomen. Kent u ook onze tv-commercials? U bekijkt ze allemaal op ons Youtube-kanaal.
De Klaverblad AOV Flex radiocommercial
We zien dat veel zzp’ers een arbeidsongeschiktheidsverzekering nog te duur vinden. Daarom heeft Klaverblad iets nieuws: Klaverblad AOV Flex. U kiest zelf uw eigen risico en hoe lang u maximaal een uitkering krijgt. Zo kunt u dus flink op uw premie besparen. En bij arbeidsongeschiktheid helpt een persoonlijke coach u om weer aan de slag te gaan. Oók nadat uw uitkering is gestopt.
Onze vorige tv-commercials
‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’
Deze slogan staat aan de basis van onze commercials, die sinds 2012 te zien en te horen waren op radio en tv. In deze commercials vertellen we waar we voor staan: gewoon goed verzekeren. Dat hebben we altijd gedaan en dat blijven we doen. Best bijzonder.
Tv-commercials | |
---|---|
Naamsbekendheid | Bekijk de commercial |
Keuzemenu | Bekijk de commercial |
Een week later | Bekijk de commercial |
De goedkoopste | Bekijk de commercial |