Team Acceptatie AOV: Duidelijkheid vooraf

Team Acceptatie AOV: Duidelijkheid vooraf Mensen helpen met een AOV begint al bij de zoektocht naar de geschikte verzekering, uiteraard samen met de adviseur. "Het is nu eenmaal een complex product waar veel bij komt kijken en dus maatwerk vraagt."

Team Acceptatie AOV: “Maatwerk, duidelijkheid vooraf én snel schakelen”

Dat we bij Klaverblad mensen graag helpen, daar is ons Team Acceptatie AOV het directe bewijs van. Dat begint al bij de zoektocht naar de geschikte arbeidsongeschiktheidsverzekering, uiteraard samen met de adviseur. AOV is nu eenmaal een complex product waar veel bij komt kijken en wat maatwerk vraagt: “Elk beroep is anders; wie schuilt er nu precies achter de aanvraag?”. Peter Diekman van Team Acceptatie AOV vertelt.

Voor elke ondernemer een oplossing op maat

Het acceptatieproces van een AOV begint in principe altijd bij de technische beoordeling van het beroep en de beroepsklasse. Daarbij is het belangrijk dat we precies in kaart brengen welke werkzaamheden iemand doet. Combineert iemand beroepen? Dan zoeken we samen naar een passende beroepsomschrijving en dus verzekeringsoplossing voor die klant: “Elk beroep is anders en daarbij proberen we per situatie de beste arbeidsongeschiktheidsverzekering te vinden. Gecombineerde beroepen die niet standaard in een beroepenlijst voorkomen nemen we zorgvuldig onder de loep,” vertelt Peter. “Daar komt dan een stuk maatwerk kijken. Een kwestie van de juiste vragen stellen en doorvragen. Zo komen we voor elke ondernemer tot een oplossing op maat.”

“Combineert iemand beroepen? Dan zoeken we samen naar een passende beroepsomschrijving.”

Een luisterend oor en geen verrassingen

Helemaal bij AOV vinden we het belangrijk dat we goed bereikbaar zijn. En dat zit bij Team Acceptatie AOV wel goed: “We zijn trots op onze goede bereikbaarheid en het persoonlijke contact dat we met adviseurs en klanten hebben. Bij een product als AOV komen veel telefonische vragen kijken. Dat is begrijpelijk. Juist daarom is het belangrijk om gelijk te kunnen schakelen. Door daarnaast goed te luisteren leren we de persoon achter de aanvraag kennen. Zo kunnen we voor duidelijkheid vooraf zorgen, voor alle partijen. Niet alleen op het gebied van beroepsklasse, maar ook de premie en de hoogte van het te verzekeren bedrag. We vinden het belangrijk dat niemand voor verrassingen komt te staan, helemaal niet wanneer iemand aanspraak moet doen op de verzekering.”

“We vinden het belangrijk dat niemand voor verrassingen komt te staan.”

Samen voor de klant

Binnen de kaders kijken we altijd graag wat mogelijk is; wat is de beste oplossing voor deze specifieke klant? Peter vertelt: “We benutten daarin ook de sterke punten van elkaar binnen ons team, zo kunnen we ook goed de snelheid erin houden. Een AOV sluit je niet alleen voor nu en de korte termijn af, maar juist ook voor de lange termijn. We horen dan ook vaak dat onze hoge eindleeftijd bij de zwaardere beroepen wordt gewaardeerd. Het is fijn dat het team beschikt over inhoudelijke vakkennis en ervaring. Een AOV is natuurlijk een product met een prijskaartje, dus is het extra belangrijk dat de klant juist kiest. Daarom is het zo belangrijk dat de AOV via een verzekeringsadviseur wordt afgesloten. Door samen op te trekken kunnen we een passende verzekering voor de klant vinden.”

Vragen over de Klaverblad AOV?

Wij helpen je graag! Je kunt team Acceptatie AOV bereiken via 079 – 3 204 548. Een algemene vraag over onze AOV’s? Dan kunt u uiteraard ook terecht bij je verzekeringsadviseur.