Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
8 november 2021Nvt
Anoniem
7 november 2021Goedendag, Onze case is zeker bij drie medewerkers in behandeling geweest. ik moest regelmatig na periodes van lange stilte bellen wat de stand van zaken was en verdere afspraken maken. Het overnemen van het dossier intern is zeker niet goed gegaan. Hierdoor was in ieder geval voor mij niet altijd duidelijk wat de de status van onze case. Uiteindelijk wel een positieve afloop dus dat is prima.
Anoniem
6 november 2021Het is jammer van de wachttijd voordat een dossier in behandeling kan worden genomen (te kort verzekerd), maar zeer dankbaar voor de adviezen.
Anoniem
5 november 2021
Anoniem
4 november 2021
Anoniem
3 november 2021Als u slecht nieuws moet geven is het netter om te bellen. Hoe moeilijk het is
Anoniem
3 november 2021
Anoniem
3 november 2021Meer persoonlijk contact na aanrijding , minder heen en weer mailen
Anoniem
2 november 2021Zeer slecht bereikbaar. En dat maakte alles moeilijker dan hoe het nu is
Anoniem
2 november 2021