Uw mening is belangrijk
We vragen u hier dan ook graag naar. Bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Uw beoordeling helpt ook andere klanten. We vertellen u hieronder hoe de beoordelingen op onze website worden verzameld.
Wie kan een beoordeling achterlaten?
Iedereen die contact met ons heeft gehad en niet bij ons verzekerd is via een verzekeringsadviseur vragen we naar een beoordeling. Wanneer een beoordeling bij ons binnen is, controleren we of hier geen beledigende woorden of namen in zijn genoemd. Nadat we het bericht hebben gecheckt, plaatsen we het op de website. Uiteraard maken we daarbij geen onderscheid tussen positieve en negatieve beoordelingen; zo houden we het transparant.
Wie kan geen beoordeling achterlaten?
Op onze website ziet u alleen de beoordelingen die zijn achtergelaten na onze uitvraag naar feedback. De feedback die u via onze website geeft tonen wij niet, maar gebruiken we om onze producten en service te verbeteren.
Hoe wordt de echtheid van de beoordeling gegarandeerd?
De beoordelingen op onze website zijn ingevuld nadat er contact is geweest en we om feedback hebben gevraagd. Bij deze uitvraag sturen we ook een vragenlijst mee. Uiteraard geven we nooit een beloning voor het plaatsen van een beoordeling.
Wanneer wordt mijn beoordeling geplaatst?
Zodra uw beoordeling is gecheckt (zoals we hebben beschreven bij 'Wie kan een beoordeling achterlaten?') wordt deze op onze website getoond.