Contact homepage header

Service en contact

Bij Klaverblad regelt u veel zelf online. Zo kunt u weer snel verder. Wel zo handig. Heeft u toch onze hulp nodig? Dan staan we voor u klaar. We helpen u graag!

Welk telefoonnummer kan ik bellen voor mijn vraag?

Heeft u een vraag die u graag telefonisch bespreekt? Selecteer hieronder wat voor u van toepassing is en krijg een deskundige medewerker van de juiste afdeling aan de lijn. Onze medewerkers zijn op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur bereikbaar.

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om het formulier te versturen. Probeert u het alstublieft op een later tijdstip nogmaals.
project.timeout_message

Uw sessie verloopt in minuten

In geval van nood

Heeft u tijdens uw vakantie dringend hulp nodig? Bel dan met onze alarmcentrale via +31 (0) 79 - 3 204 704. We staan 24/7 klaar om u te helpen.

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    Via ons wijzigingsformulier kunt u verschillende wijzigingen doorgeven.
  • Waar meld ik mijn schade?
    Heeft u schade? Als u een verzekeringsadviseur heeft, dan kunt u het beste contact met hem opnemen. Hij meldt dit dan bij ons. Regelt u uw verzekeringen zelf? Dan kunt u de schade direct bij ons melden.
  • Ik heb moeite met het betalen van mijn rekeningen. Wat kan ik doen?

    Soms lukt het door bepaalde omstandigheden niet om een premieachterstand te betalen. We kijken in dat geval samen met u naar de mogelijkheden. Op onze pagina over betalen en betalingsachterstanden vindt u hier meer informatie over. Ook leggen we u uit hoe we omgaan met betalingsachterstanden en wat we daarin kunnen betekenen voor u.

    Bent u verzekerd via een verzekeringsadviseur? Hij of zij helpt u dan graag verder.

  • Hoe kan ik mij aanmelden voor digitale post?
    Als coöperatie vinden we het belangrijk om bij te dragen aan een prettige samenleving. Het maken van duurzame en milieuvriendelijke keuzes in en rondom ons kantoor hoort daar wat ons betreft ook bij. U als klant de optie geven om uw verzekeringsdocumenten digitaal te ontvangen is nog zo’n manier om milieubewust bezig te zijn. Wist u bijvoorbeeld dat we met de overstap naar digitale post in één jaar tijd al 46 bomen hebben bespaard?
  • Wat als uw energiecontract opgezegd wordt?
    Het is belangrijk om te weten dat uw energiemaatschappij niet zomaar uw contract mag aanpassen of opzeggen. Is dat met uw energiecontract wel gebeurd en heeft u een rechtsbijstandverzekering bij ons? Meld dan hier uw zaak aan met als bijlage uw energiecontract. We helpen u dan graag zo snel en goed mogelijk.