Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,6
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    8 Rapportcijfer

    van den Berg

    9 oktober 2024

    Er is geen persoonlijk contact geweest, daarom neutraal geantwoord. Ik heb meerdere verzekeringen bij Klaverblad lopen en heb daar goede ervaringen mee, daarom ook nu weer voor jullie gekozen.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    9 september 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Dieter Hoenke

    17 augustus 2024

    Bij (beperkte) WA vergoedingen geen restwaarde maar vervangingswaarde toepassen. In ons geval moest een lamp worden vergoed die in de aanbieding was gekocht 3 jaar geleden. Nu de restwaarde is uitgekeerd kan daar geen gelijke lamp voor worden gekocht (ook door inflatie), terwijl het om minder dan €100 ging.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Van Bommel

    25 juli 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 mei 2024

    Fijne mensen fijn bedrijf bedankt voor de hulp

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 maart 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    D.K van Dinther

    26 maart 2024

    Vanaf de door mij geplaatste schademelding ben ik door Klaverblad telefonisch en schriftelijk correct en duidelijk geïnformeerd. Dekra heeft mij regelmatig en duidelijk geïnformeerd wanneer het bezoek van de schaderegelaar zou plaatsvinden. De schaderegelaar was een deskundige man die duidelijke vragen stelde. De inbraak heeft bij mijn vriendin en mij diepe sporen achtergelaten. De manier van afwikkelen door Klaverblad en Dekra: alleen maar lof. Mede namens mijn vriendin onze dank.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Story

    25 maart 2024

    Snelle reactie en de claim snel afgehandeld . Top service

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    11 maart 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 februari 2024

    Prima in orde ga zo door

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen