Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Eshuis
17 december 2024Zo doorgaan.
Anoniem
17 december 2024
Anoniem
7 december 2024Geen tips, alles naar tevrdedenheid verlopen
Leonidas
7 december 2024
Hamar de la Brethonière
3 december 2024De enig tip die ik mij kan bedenken is het eerste contact wat dieper op de vraag was ingegaan dan had ik geen tijd hoeven te steken me het invullen en verzamelen van gegevens. Aan de andere kant ben ik door de goede service toch wat geholpen en ben daar ontzettend dankbaar voor.
Bakelaar
3 december 2024
Anoniem
3 december 2024
Boumans
3 december 2024
Anoniem
2 december 2024Alles keurig en snel afgewikkeld
Anoniem
30 november 2024Contactpersoon kwam vaak gehaast over. Mogelijk lag dat aan diens communicatiestijl. Wat mij vooral stoorde is dat er geen manier is om veilig grote bestanden te uploaden. Dit moest per mail en ging meerdere keren mis. Daar kwam bovenop dat contactpersoon dan erg laat (na minstens een week) aangaf dat documenten niet te openen waren door hen. Mijn grote tip is dat er een (toevoeging aan de) portal komt waarin bestanden goed en veilig geupload worden, zodat ik als klant niet zélf met een oplossing moet komen om documenten veilig aan te laten komen bij jullie. Als dit al bestaat moeten jullie medewerkers hier beter gebruik van maken en de klant aanmoedigen om hier gebruik van te maken.