Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    10 Rapportcijfer

    Eshuis

    17 december 2024

    Zo doorgaan.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 december 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 december 2024

    Geen tips, alles naar tevrdedenheid verlopen

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Leonidas

    7 december 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Hamar de la Brethonière

    3 december 2024

    De enig tip die ik mij kan bedenken is het eerste contact wat dieper op de vraag was ingegaan dan had ik geen tijd hoeven te steken me het invullen en verzamelen van gegevens. Aan de andere kant ben ik door de goede service toch wat geholpen en ben daar ontzettend dankbaar voor.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Bakelaar

    3 december 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 december 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Boumans

    3 december 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    2 december 2024

    Alles keurig en snel afgewikkeld

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 november 2024

    Contactpersoon kwam vaak gehaast over. Mogelijk lag dat aan diens communicatiestijl. Wat mij vooral stoorde is dat er geen manier is om veilig grote bestanden te uploaden. Dit moest per mail en ging meerdere keren mis. Daar kwam bovenop dat contactpersoon dan erg laat (na minstens een week) aangaf dat documenten niet te openen waren door hen. Mijn grote tip is dat er een (toevoeging aan de) portal komt waarin bestanden goed en veilig geupload worden, zodat ik als klant niet zélf met een oplossing moet komen om documenten veilig aan te laten komen bij jullie. Als dit al bestaat moeten jullie medewerkers hier beter gebruik van maken en de klant aanmoedigen om hier gebruik van te maken.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen