Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
6 november 2024
van den Berg
9 oktober 2024Er is geen persoonlijk contact geweest, daarom neutraal geantwoord. Ik heb meerdere verzekeringen bij Klaverblad lopen en heb daar goede ervaringen mee, daarom ook nu weer voor jullie gekozen.
Anoniem
9 september 2024
Dieter Hoenke
17 augustus 2024Bij (beperkte) WA vergoedingen geen restwaarde maar vervangingswaarde toepassen. In ons geval moest een lamp worden vergoed die in de aanbieding was gekocht 3 jaar geleden. Nu de restwaarde is uitgekeerd kan daar geen gelijke lamp voor worden gekocht (ook door inflatie), terwijl het om minder dan €100 ging.
Van Bommel
25 juli 2024
Anoniem
6 mei 2024Fijne mensen fijn bedrijf bedankt voor de hulp
Anoniem
27 maart 2024
D.K van Dinther
26 maart 2024Vanaf de door mij geplaatste schademelding ben ik door Klaverblad telefonisch en schriftelijk correct en duidelijk geïnformeerd. Dekra heeft mij regelmatig en duidelijk geïnformeerd wanneer het bezoek van de schaderegelaar zou plaatsvinden. De schaderegelaar was een deskundige man die duidelijke vragen stelde. De inbraak heeft bij mijn vriendin en mij diepe sporen achtergelaten. De manier van afwikkelen door Klaverblad en Dekra: alleen maar lof. Mede namens mijn vriendin onze dank.
Story
25 maart 2024Snelle reactie en de claim snel afgehandeld . Top service
Anoniem
11 maart 2024