Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten
Bent u uw wachtwoord of gebruikersnaam vergeten? Dan kunt u deze hieronder opnieuw aanvragen. Weet u zowel uw wachtwoord als uw gebruikersnaam niet meer? Vraagt u dan eerst uw gebruikersnaam aan en pas daarna uw wachtwoord.
Wachtwoord opnieuw aanvragen
Bent u uw wachtwoord vergeten, maar weet u nog wel uw gebruikersnaam? Vul dan uw gebruikersnaam in en klik dan op de knop 'Aanvragen nieuw wachtwoord'. U ontvangt vervolgens op uw bij ons bekende e-mailadres een e-mail met een link waarmee u een nieuw wachtwoord in kunt stellen.
- Je gegevens
- Bevestiging
Gebruikersnaam opnieuw aanvragen
Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Vul dan uw bij ons bekende e-mailadres in en klik op de knop 'Aanvragen gebruikersnaam'. U ontvangt per e-mail uw gebruikersnaam.
Uw levensverzekering of arbeidsongeschiktheidsverzekering niet in Mijn Klaverblad
Heeft u een lopende levensverzekering?
Door de verkoop van Klaverblad Levensverzekering N.V. aan Lifetri Groep vindt u deze niet terug in Mijn Klaverblad. Het opnieuw aanvragen van inloggegevens is daarom niet nodig. Kijk voor vragen over uw levensverzekering op de website van Lifetri.
Heeft u bij ons een arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV)?
Deze verzekering staat niet in Mijn Klaverblad. U heeft hiervoor dus geen inloggegevens nodig. Heeft u vragen over uw AOV? Bel dan naar 079 – 3 204 548 of stuur een mail naar acceptatie.aov@klaverblad.nl. Bent u bij ons verzekerd via een verzekeringsadviseur? Dan helpt die u uiteraard graag verder.
Nieuwe inloggegevens
Lukt het niet om met bovenstaande mogelijkheden uw inloggegevens te ontvangen? Dan kunnen wij u ook nieuwe inloggegevens toesturen. U kunt deze bij ons aanvragen door dit aanvraagformulier in te vullen of door te bellen naar 079 - 3 204 549.
Binnen 2 werkdagen maken wij een nieuwe tijdelijke gebruikersnaam en een nieuw tijdelijk wachtwoord voor u aan. Deze gegevens ontvangt u per e-mail op uw bij ons bekende e-mailadres.