Inloggen

Inloggen als klant in Mijn Klaverblad

Het is op dit moment helaas niet mogelijk om het formulier te versturen. Probeert u het alstublieft op een later tijdstip nogmaals.
project.timeout_message

Uw sessie verloopt in minuten

U kunt Mijn Klaverblad alleen gebruiken als u zelf rechtstreeks, zonder tussenkomst van een adviseur, met Klaverblad uw verzekeringen regelt. U heeft dan inloggegevens van ons gekregen of u ontvangt deze binnenkort. Heeft u andere vragen over het inloggen in Mijn Klaverblad? Dan kunt u bellen met 079 - 3 204 549. We helpen u graag!

Uw levensverzekering of arbeidsongeschiktheidsverzekering niet in Mijn Klaverblad

Heeft u een lopende levensverzekering?

Door de verkoop van Klaverblad Levensverzekering N.V. aan Lifetri Groep vindt u hier in Mijn Klaverblad geen informatie over. Kijk voor vragen over uw levensverzekering op de website van Lifetri.

Heeft u een arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV)?

U kunt hiervoor geen gebruikmaken van Mijn Klaverblad. Heeft u een vraag over uw AOV? Natuurlijk helpen we u graag. Bel naar 079 – 3 204 548 of stuur een mail naar acceptatie.aov@klaverblad.nl.

Via een verzekeringsadviseur verzekerd?

Dan helpt die u natuurlijk graag verder. Als u via een verzekeringsadviseur bij ons verzekerd bent kunt u geen gebruikmaken van Mijn Klaverblad. U kunt dan bij vragen contact opnemen met uw adviseur.

Inloggen als verzekeringsadviseur in Extranet

We hebben onze inlogmethodes uitgebreid. Zo kunt u nu ook inloggen via eHerkenning. Wel zo snel, makkelijk én veilig! Lees hoe deze overstap werkt op de pagina Voor adviseur. U logt hier voortaan ook in. U kunt de pagina ook via het menu bovenin de website bereiken, naast Particulier en Zakelijk.