We passen de verzekering aan als dat nodig is
Zolang de horeca gesloten is, verzekeren we tijdelijk maaltijdbezorging in deze periode mee op de dekking voor motorrijtuigen. Dat hebben we al eerder laten weten. Ook op andere manieren willen we coulant omgaan met de dekking. Zo verzekeren we in deze periode zakelijke inventaris ook als deze tijdelijk is ondergebracht in de eigen woning. In overleg kunnen we ook andere verzekeringen tijdelijk aanpassen als een klant in deze periode met andere risico’s te maken heeft.
We denken mee bij mogelijke betalingsproblemen
We gaan in gesprek als er zich betalingsproblemen voordoen of als een klant aangeeft betalingsproblemen te verwachten. We vinden het belangrijk dat klanten goed verzekerd blijven. In overleg kunnen we een betalingsregeling op maat afspreken, de dekking tijdelijk verlagen of de betalingstermijn aanpassen.
We geven meer tijd
Veel dingen kosten meer tijd in deze periode. Daarom kunnen wij bijvoorbeeld een voorlopige dekking of de geldigheidsduur van een offerte verlengen.
Heeft u een vraag? We helpen u graag. U kunt mailen naar acceptatie.bedrijven@klaverblad.nl of bellen met 079 - 3 204 583. Met vragen over een arbeidsongeschiktheidsverzekering kunt u terecht bij acceptatie.aov@klaverblad.nl en 079 – 3 204 548.