Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
15 februari 2024Wij hebben een tussen persoon bij jullie. Dat vind ik ook een groot pluspunt. Mijn man heeft Alzheimer. En dan is het wel heel fijn als je daar op terug kunt vallen. En dan komt hij ook wel hier thuis langs. En drinkt even rustig een bakje koffie. Dus niet haastig of zo.
Anoniem
15 februari 2024N.v.t.
Anoniem
14 februari 2024
Anoniem
14 februari 2024Behoorlijk uitgebreid schadeformulier met soms onnodig conplexe termen. Verder snel afgehandeld, fijn!
Anoniem
14 februari 2024Kan nog geen goede beoordeling geven, ben net klant bij jullie
Anoniem
13 februari 2024
Anoniem
13 februari 2024Heel fijn dat de claim netjes is behandeld zonder poespas. Dat waardeer ik.
Anoniem
11 februari 2024
Anoniem
9 februari 2024
Latuni
9 februari 2024Geen tips wel enorm dank voor de steun. Heb het zeker in het begin er moeite mee gehad omdat alles ineens zo divers in elkaar liep. Maar gewoon super geholpen. Dank hiervoor.