Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
30 januari 2024Claim was wel bevestigd per mail, maar niet in systeem. Een medewerker had dit er vervolgens in gezet en zou deze binnen enkele dagen bekijken. Niet gebeurd. Toen een mail met vragen; direct beantwoord, maar geen reactie. Onduidelijk wat de status was of het tijdspad Gebeld, terugbelverzoek. Twee dagen later gebeld, terugbelverzoek. Weer twee dagen later gebeld, absolute chaos op het call center (4 mensen van drie afdelingen gesproken....). Resultaat? Terugbelverzoek. Toen terug gebeld door een geagiteerde dame die "niet snapte waar ik voor belde". Waar kan ik u mee helpen zou misschien beter passen. Jammer, want over het algemeen/voorheen was contact wel prettig.
Boerma
29 januari 2024Ik ga hier niet alles weer tikken. Maar dit duurt te lang, we hebben waterschade op tien hoog!!!! Mijn/ ons schadenummer 90372169_01 // polisnummer 14548036
Post
26 januari 2024
Anoniem
26 januari 2024
Atma
25 januari 2024al het respect
Rijnsewijn
25 januari 2024
Anoniem
23 januari 2024
Anoniem
23 januari 2024
Anoniem
22 januari 2024Ik ben heel tevreden
Slop
22 januari 2024De schade is ondeskundig beoordeeld. Uw antwoord verhoed zich niet tot de inhoud van mijn aangifte. Daarnaast is de beantwoording van berichten uitermate traag.