Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    5 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 januari 2024

    Claim was wel bevestigd per mail, maar niet in systeem. Een medewerker had dit er vervolgens in gezet en zou deze binnen enkele dagen bekijken. Niet gebeurd. Toen een mail met vragen; direct beantwoord, maar geen reactie. Onduidelijk wat de status was of het tijdspad Gebeld, terugbelverzoek. Twee dagen later gebeld, terugbelverzoek. Weer twee dagen later gebeld, absolute chaos op het call center (4 mensen van drie afdelingen gesproken....). Resultaat? Terugbelverzoek. Toen terug gebeld door een geagiteerde dame die "niet snapte waar ik voor belde". Waar kan ik u mee helpen zou misschien beter passen. Jammer, want over het algemeen/voorheen was contact wel prettig.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Boerma

    29 januari 2024

    Ik ga hier niet alles weer tikken. Maar dit duurt te lang, we hebben waterschade op tien hoog!!!! Mijn/ ons schadenummer 90372169_01 // polisnummer 14548036

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Post

    26 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Atma

    25 januari 2024

    al het respect

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Rijnsewijn

    25 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    23 januari 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    22 januari 2024

    Ik ben heel tevreden

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    4 Rapportcijfer

    Slop

    22 januari 2024

    De schade is ondeskundig beoordeeld. Uw antwoord verhoed zich niet tot de inhoud van mijn aangifte. Daarnaast is de beantwoording van berichten uitermate traag.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen