Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
29 maart 2024Voortgang van het proces was volledig onduidelijk. Medewerker reageerde veel te laat op berichten. Bij telefonisch contact was de medewerker niet op de hoogte van het dossier, maakte fouten en was alleen in het belang van Klaverblad aan het handelen. Toon van communicatie buitengewoon onprettig.
Anoniem
28 maart 2024
Anoniem
27 maart 2024
D.K van Dinther
26 maart 2024Vanaf de door mij geplaatste schademelding ben ik door Klaverblad telefonisch en schriftelijk correct en duidelijk geïnformeerd. Dekra heeft mij regelmatig en duidelijk geïnformeerd wanneer het bezoek van de schaderegelaar zou plaatsvinden. De schaderegelaar was een deskundige man die duidelijke vragen stelde. De inbraak heeft bij mijn vriendin en mij diepe sporen achtergelaten. De manier van afwikkelen door Klaverblad en Dekra: alleen maar lof. Mede namens mijn vriendin onze dank.
Story
25 maart 2024Snelle reactie en de claim snel afgehandeld . Top service
Anoniem
21 maart 2024Slecht
Anoniem
20 maart 2024
van Maas
19 maart 2024Het is jammer dat eventuele of schade van laminaat altijd tot aan een eventuele drempel gemeten word ...Dit dus omdat wij hier schade hebben gehad . Ik begrijp het wel vanuit verzekerings organisaties maargoed ...Het is wel een puntje... Verder vind ik klaverblad fantastisch vooral omdat er nog netjes aan de telefoon beantwoord word.
Anoniem
14 maart 2024
Meijer
14 maart 2024Ik ben heel heel tevreden, snelle reactie op mijn schadeclaim!