Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,5
Aanbevelen
8,1
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    29 maart 2024

    Voortgang van het proces was volledig onduidelijk. Medewerker reageerde veel te laat op berichten. Bij telefonisch contact was de medewerker niet op de hoogte van het dossier, maakte fouten en was alleen in het belang van Klaverblad aan het handelen. Toon van communicatie buitengewoon onprettig.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 maart 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    27 maart 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    D.K van Dinther

    26 maart 2024

    Vanaf de door mij geplaatste schademelding ben ik door Klaverblad telefonisch en schriftelijk correct en duidelijk geïnformeerd. Dekra heeft mij regelmatig en duidelijk geïnformeerd wanneer het bezoek van de schaderegelaar zou plaatsvinden. De schaderegelaar was een deskundige man die duidelijke vragen stelde. De inbraak heeft bij mijn vriendin en mij diepe sporen achtergelaten. De manier van afwikkelen door Klaverblad en Dekra: alleen maar lof. Mede namens mijn vriendin onze dank.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Story

    25 maart 2024

    Snelle reactie en de claim snel afgehandeld . Top service

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    3 Rapportcijfer

    Anoniem

    21 maart 2024

    Slecht

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    20 maart 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    van Maas

    19 maart 2024

    Het is jammer dat eventuele of schade van laminaat altijd tot aan een eventuele drempel gemeten word ...Dit dus omdat wij hier schade hebben gehad . Ik begrijp het wel vanuit verzekerings organisaties maargoed ...Het is wel een puntje... Verder vind ik klaverblad fantastisch vooral omdat er nog netjes aan de telefoon beantwoord word.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    14 maart 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Meijer

    14 maart 2024

    Ik ben heel heel tevreden, snelle reactie op mijn schadeclaim!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen