Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
26 november 2021Schade afhandeling duurt altijd lang. Maar de hulp van klaverblad was accuraat en wij kregen regelmatig de nodige informatie en adviezen
Anoniem
25 november 2021
Anoniem
25 november 2021
Anoniem
25 november 2021Het lijkt mij dat de voorwaarden van welkomenergie nadelig/onredelijk voor de consument zijn. Met deze voorwaarden kunnen zij het contract binnen een jaar opzeggen om zo de welkomstbonus te ontduiken. Ik denk dat uw jurist daar naar had moeten kijken, en niet verwijzen naar hetgeen de curator zegt.
Anoniem
25 november 2021Het duurde helaas erg lang voordat ik een antwoord kreeg, na zelf te bellen werd er wel contact met mij opgenomen en is het goed gekomen. Wel erg lang moeten wachten..
Anoniem
25 november 2021
Anoniem
24 november 2021
Anoniem
24 november 2021
Anoniem
24 november 2021
Anoniem
24 november 2021