Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
19 november 2021
Anoniem
19 november 2021
Anoniem
19 november 2021
Anoniem
19 november 2021Ga zo door!
Anoniem
18 november 2021
Anoniem
17 november 20213 x een gemelde zaak afgewezen waarna bij 2 zaken bleek dat dit onterecht was! U bent standaard goed in afwijzen! Ik ben zeer ontevreden over mijn verkregen hulp van u tot op heden. verzoek dat een manager mij belt word afgedaan met deze tekst door u geschreven"U gaf verder aan dat u de manager van mijn afdeling over deze zaak wilt spreken. Uw verzoek zal ik doorgeven. Ik heb u reeds aangegeven dat de manager beperkt beschikbaar is. Daardoor kan het zijn dat het bellen iets langer duurt dan gebruikelijk." Klacht ingediend bij klachtenbudo, die bellen niet eens op maar laten jurist de zaak afhandelen met een excuus en vervolgens wacht ik al weer weken tot er een zaak word opgepakt waar nu van de rechtspraak een termijn op rust. Ik ben verbaasd over de manier waarop klaverblad met zijn klanten omgaat! een recensie uitgebreid zal ik helaas moeten gaan plaatsen hierover. Benieuw wanneer er eens iemand van klaverblad met mij contact op gaat nemen, graag iemand die bereid is mijn verhaal te horen, bestuderen en een keer te handelen!
Anoniem
17 november 2021
Anoniem
16 november 2021Het is wat makkelijker als jullie met nummer herkenning bellen.
Anoniem
16 november 2021Een extra mail om te laten weten dat de verzekeringsaanvraag nog in behandeling is zou mooi zijn. Het is raar om auto te rijden met slechts 1 mail waarin staat dat je voorlopig de weg op kunt en wacht maar. dank u
Anoniem
16 november 2021