Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
16 mei 2024
Anoniem
16 mei 2024
Rutjes
14 mei 2024Wij zijn niet van die claimers, maar bij deze waterschade ging alles precies zoals we hadden gehoopt: feiten overleggen, uitleg geven en foto's opsturen naar jullie. Daarna kwamen jullie al snel met een antwoord waar wij blij van werden en konden we snel alles laten herstellen. Precies zoals wij ons een verzekering/afhandeling hadden voorgesteld! Het enige negatieve wat wij zouden kunnen bedenken is het mailtje dat van jullie kwam nadat we de eerste keer hadden gemaild: dat jullie deze mail niet snel zouden kunnen behandelen wegens achterstand in afhandelingen. Hier stond geen termijn in en dat gaf wel enige paniek!
Heeren
13 mei 2024Team leden communiceren heel goed met elkaar vandaar de mening die ik heb gegeven top top voor jullie en nog bedankt met name Amanda een dikke 10 voor jou!!
Anoniem
6 mei 2024Fijne mensen fijn bedrijf bedankt voor de hulp
Anoniem
3 mei 2024
Anoniem
30 april 2024
Bakermans
26 april 2024In het schadeformulier heb ik alles ingevuld en toch moest ik via mailcontact wederom nog een keer alles uitleggen. Waarom? Wordt het formulier niet vastgelegd in dossier?
Anoniem
25 april 2024
Remco van der Veer
12 april 2024