Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Tevredenheid
8,6
Aanbevelen
8,1
Persoonlijk
7,7
Informatie
8,3
Geholpen
8,5
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 mei 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    16 mei 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Rutjes

    14 mei 2024

    Wij zijn niet van die claimers, maar bij deze waterschade ging alles precies zoals we hadden gehoopt: feiten overleggen, uitleg geven en foto's opsturen naar jullie. Daarna kwamen jullie al snel met een antwoord waar wij blij van werden en konden we snel alles laten herstellen. Precies zoals wij ons een verzekering/afhandeling hadden voorgesteld! Het enige negatieve wat wij zouden kunnen bedenken is het mailtje dat van jullie kwam nadat we de eerste keer hadden gemaild: dat jullie deze mail niet snel zouden kunnen behandelen wegens achterstand in afhandelingen. Hier stond geen termijn in en dat gaf wel enige paniek!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Heeren

    13 mei 2024

    Team leden communiceren heel goed met elkaar vandaar de mening die ik heb gegeven top top voor jullie en nog bedankt met name Amanda een dikke 10 voor jou!!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    6 mei 2024

    Fijne mensen fijn bedrijf bedankt voor de hulp

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    5 Rapportcijfer

    Anoniem

    3 mei 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    30 april 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Bakermans

    26 april 2024

    In het schadeformulier heb ik alles ingevuld en toch moest ik via mailcontact wederom nog een keer alles uitleggen. Waarom? Wordt het formulier niet vastgelegd in dossier?

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    25 april 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Remco van der Veer

    12 april 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen