Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
29 oktober 2021via computer is hdt onpersoonlijk. maar jaren geleden had ik ook jullie verzekering. dus makelijk invullen en klaar
Anoniem
28 oktober 2021Mevrouw Pauwelussen had geen oog voor de klant, een vrouw zonder empathie en hoort zich zelf graag praten, heb sterk het vermoeden dat hier andere belangen bij betrokken waren.
Anoniem
27 oktober 2021Niks op aan te merken Ben geweldig geholpen
Anoniem
27 oktober 2021echt alles was top, wel wat onpersoonlijk via mail maar dat is overal zo .ze hebben alles fijn afgehandeld kan er niks van vinden ,wisten ook overal vanaf wat betreft mijn werkgebied.
Anoniem
27 oktober 2021
Anoniem
27 oktober 2021Ik heb nog met niemand van jullie contact gehad dus ben erg benieuwd
Anoniem
27 oktober 2021ik vind dat ik goed geholpen bent ik ben te kort bij jullie om advies te geven gr
Anoniem
27 oktober 2021
Anoniem
26 oktober 2021Ik heb niet echt tips, ben prima geholpen
Anoniem
26 oktober 2021Alles was super top geregeld. Eigenlijk zo goed dat ik geen tips heb. Als ik er dan toch 1 moet bedenken, zou ik zeggen. Blijf vooral de persoonlijkheid en de snelle reacties aan de telefoon en in het mailverkeer aanhouden. Dit is een grote pre ten opzichte van andere verzekeraars.