Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
28 september 2021
Anoniem
28 september 2021
Anoniem
27 september 2021Heb geen negatieve antwoorden ik ben super goed geholpen door mevr A.J.Heijman.
Anoniem
27 september 2021Een prima advocaat met een zeer goede kennis van zaken Werdt ook zeer vriendelijk behandeld Zonder meer helemaal top
Anoniem
27 september 2021
Anoniem
27 september 2021Mijn ervaring met Klaverblad was minder positief, maar mevrouw Boons heeft mijn mening positief veranderd. Kort lijntje met de klant, begripvol en snel schakelen!
Anoniem
27 september 2021Het oppakken van de zaak en deze naar een jurist doorzetten was enorm moeizaam. Misschien de verkeerde tijd/ plaats, maar dit mag echt wel een heel stuk beter..
Anoniem
27 september 2021Geen enkele inleving over het probleem.
Anoniem
27 september 2021Supergoed, correct en vriendelijk geholpen door Jelmer van Norden. Goede afhandeling en tips waren waardevol. Zeer aan te raden!
Anoniem
25 september 2021Het begin ging erg moeizaam, ik heb diverse mensen gemaild en gesproken voordat mijn zaak uiteindelijk door een vast persoon werd opgepakt. Daarna waren de adviezen prima. Soms werden niet alle vragen die in een mailing werden gevraagd beantwoord, maar goed ik stelde misschien ook teveel vragen in een keer. Maar conclusie, tevreden mede dankzij dhr Jongerhuis.