Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
4 september 2021Goed geholpen, er werd goed met ons meegedacht.
Anoniem
2 september 2021
Anoniem
2 september 2021Ik ben heel tevreden over de gang van zaken. Ik kan zo geen verbeter punt bedenken
Anoniem
2 september 2021Prima behandeld, dank u wel ! Olav Neijnens
Anoniem
2 september 2021
Anoniem
1 september 2021
Anoniem
31 augustus 2021We zijn ontzettend goed geholpen door mevrouw Elbers. Een dikke 10, in afhandeling en ook medeleven voor de situatie waarin we zaten. Ook als we vragen hadden werd daar direct adequaat op gereageerd, inmiddels is alles achter de rug en kunnen we opgelucht ademhalen en ons leven weer oppakken. Nogmaals ontzettend bedankt! Erwin en Hannie wolter
Anoniem
31 augustus 2021De dienstverlening was heel goed correct en netjes . Ga zo door.
Anoniem
30 augustus 2021mijn beoordeling is lastig in te vullen in een algemene beoordeling. Het begin traject was ivm de drukte uitbesteed aan een extern bureau en die ervaring heb ik niet als positief ervaren. het duurde lang en gaf veel stress en me het idee dat ik het net zo goed zelf had kunnen doen. na mijn verzoek om een andere adviseur is mij uiteindelijk mevr. mr. Oskam toegewezen en daar ben ik uitermate tevreden mee. Zij heeft me echt heel goed geholpen en het vastgelopen traject vlot los getrokken en naar tevredenheid afgehandeld.
Anoniem
28 augustus 2021