Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
24 augustus 2021
Anoniem
24 augustus 2021Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze schade. Het was snel opgelost.
Anoniem
23 augustus 2021Had graag per post documenten willen ontvangen. Staat dat ik aangegeven had dat ik digitaal had gekozen? Ik weet van niets hoor. Maar goed
Anoniem
23 augustus 2021
Anoniem
23 augustus 2021In de basis is ons dossier vrij vlot verlopen. In de communicatie werd om de verwachtingen te managen vrij lange response tijden gecommuniceerd. Als deze response tijden echt de realiteit zijn, zou het goed zijn om hier wat dieper op in te zoomen als organisatie
Anoniem
21 augustus 2021
Anoniem
20 augustus 2021
Anoniem
20 augustus 2021Helaas een melding moeten maken van diefstal bij ons, binnen 1 week de zaak afgehandeld door klaverblad en een nieuwe fiets kunnen bestellen. Erg blij met deze snelle en goede afhandeling van klaverblad!
Anoniem
20 augustus 2021
Anoniem
19 augustus 2021Ik heb geen tips, netjes en snelle reactie.