Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
13 augustus 2021
Anoniem
12 augustus 2021Goeie service
Anoniem
11 augustus 2021Zeer goed
Anoniem
11 augustus 2021De behandeling van het dossier duurt te lang en vervelend iedere keer te informeren tussentijdse verloop van zaken, het verloop moet iedere keer een duwtje hebben ,maar ik werd iedere keer vriendelijk en informatief geholpen,dank daarvoor
Anoniem
11 augustus 2021
Anoniem
10 augustus 2021
Anoniem
10 augustus 2021Toppers maken waar wat ze zeggen
Anoniem
10 augustus 2021Wij betalen al jaren 25 euro per maand voor rechtsbijstand... dat is 300 euro per jaar!!! X aantal jaren wat we al lid zijn ? En nu kunnen jullie ons niet 1 keer helpen met een officiële brief naar de oude tussenpersoon en auto verzekering van voogd en voogd sturen, dat ze ophouden met stalken door een fout van een oude tussenpersoon. Waar wij nu zouden opdraaien voor kosten van de fouten van de tussenpersoon.. wat niet realistisch is?!?!?
Anoniem
10 augustus 2021
Anoniem
10 augustus 2021Zeer duidelijk en correct te woord gestaan, duidelijk overleg over vervolgstappen, met voor en tegens waarna in overleg een eenduidende beslissing is genomen, een dikke duim👍