Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
van Maas
19 maart 2024Het is jammer dat eventuele of schade van laminaat altijd tot aan een eventuele drempel gemeten word ...Dit dus omdat wij hier schade hebben gehad . Ik begrijp het wel vanuit verzekerings organisaties maargoed ...Het is wel een puntje... Verder vind ik klaverblad fantastisch vooral omdat er nog netjes aan de telefoon beantwoord word.
Anoniem
14 maart 2024
Meijer
14 maart 2024Ik ben heel heel tevreden, snelle reactie op mijn schadeclaim!
Anoniem
14 maart 2024
Broertjes
12 maart 2024Goed.
Christine Riem
12 maart 2024Mijn claim is heel snel afgehandeld nadat ik telefonisch inlichtingen had ingewonnen. Zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Ook de website voor het melden van schade is makkelijk in het gebruik. Fijne en persoonlijke verzekeringsmaatschappij.
Anoniem
12 maart 2024Ik ben prima geholpen vriendelijke mensen aan de telefoon hebben me uitgelegd wat ik moest doen
Anoniem
11 maart 2024
snel
5 maart 2024ja het is heel verwarrend als me verteld wordt hetb metb independer te regelen en vervolgens dragen zij het weer over aan jullie maar er wordt vervolgens informatie naarv independer gestuurd die niet naar mij werd gestuurd ook weet ik nu niet of dat ik me ouwe tv nmoet bewaren nog gr m,ichel snel
Anoniem
4 maart 2024