Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
7 juni 2021
Anoniem
7 juni 2021Meerdere keren was het erg lastig om kontakt te krijgen via de telefoon. Vooral als ik meteen een beslissing moest maken dan werkt het namelijk niet om een mail te sturen met een terugbel afspraak. En het advies op deze beslissingen had ik wel erg graag gehad voor dat ik die moest maken.
Anoniem
7 juni 2021
Anoniem
5 juni 2021Geen tips
Anoniem
5 juni 2021
Anoniem
4 juni 2021
Anoniem
4 juni 2021Wij zijn prima geholpen en zeer tevreden over de gang van zaken. Alles is duidenlijk uitgelegd en volgens afspraak afgehandeld.
Anoniem
3 juni 2021Wil u bedanken voor de goede service. Mvg M.Avci
Anoniem
3 juni 2021De zaak is keurig netjes opgepakt en keurig behandeld. Complimentjes voor mevrouw Van Der Lede. Bedankt voor de persoonlijke begeleiding en de samenwerking. Ik heb veel gehad aan uw hulp.
Anoniem
3 juni 2021Ik zie op de polis dat er 0 schadevrije jaren staan terwijl er mij verteld is dat dezelfde voorwaarden gelden als de andere autoverzekering namelijk 17 schadevrije jaren. Jammer dat ik er weer tijd in moet stoppen om dit te corrigeren.