Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
5 mei 2021
Anoniem
5 mei 2021
Anoniem
4 mei 2021
Anoniem
3 mei 2021
Anoniem
3 mei 2021Ik was zeer teleurgesteld over het feit dat als ik gebruik wilde maken van mijn verzekering ik onder de streep het dubbele voor de schade zou betalen. Belachelijk! Ik maak nooit gebruik van mijn schade en ben kil geholpen.
Anoniem
1 mei 2021Het persoonlijk contact kan tijdens de covid-19 periode ook "persoonlijk" door gebruikt te maken van de digitale techniek zoals Teams of Zooms.
Anoniem
30 april 2021ik vind geen verbeteringen nodig , de hele afhandeling en kontakten waren altijd duidelijk en direct . ondervinding van deze zaak is zoals op de tv reclame , je hebt met mensen te maken prima. hier kan de tegenpartij nog een voorbeeld aan nemen. nogmaals mijn hartelijke dank
Anoniem
30 april 2021We zijn perfect geholpen
Anoniem
30 april 2021Zeer deskundig advies en begeleiding
Anoniem
30 april 2021Geen.