Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Tielen
27 juni 2024
Willem Jansen
11 juni 2024
van der Meij
30 mei 2024
Anoniem
28 mei 2024
van Nerum
23 mei 2024Uiteindelijk is alles goed verlopen. Wat mij echter blijft verbazen is het feit dat dit alleen mogelijk is geweest doordat ik in eerste instantie persoonlijk garant ben gaan staan voor de schade en de kosten op me heb genomen. Ik ben gelukkig in staat dit te doen, maar besef me dat velen dit niet kunnen. In dit geval had dat tot resultaat gehad dat er een levend wezen beschadigd was geraakt door niet op tijd opereren. Achteraf ben ik en de tegenpartij heel blij met afhandeling, de koude communicatie bij aanvang “eerst maar eens kijken wat de dagwaarde van de hond is” en zelfs mij adviseren niets te doen en hen aan hun lot overlaten om zelf geen financiëel risico te lopen heb ik als zeer onaangenaam ervaren.
Anoniem
21 mei 2024Het contact met jullie medewerker Bas Vermeij was heel goed, zeer duidelijk, heel persoonlijk en behulpzaam waar het kon.
Anoniem
20 mei 2024
Anoniem
16 mei 2024
Anoniem
16 mei 2024
Rutjes
14 mei 2024Wij zijn niet van die claimers, maar bij deze waterschade ging alles precies zoals we hadden gehoopt: feiten overleggen, uitleg geven en foto's opsturen naar jullie. Daarna kwamen jullie al snel met een antwoord waar wij blij van werden en konden we snel alles laten herstellen. Precies zoals wij ons een verzekering/afhandeling hadden voorgesteld! Het enige negatieve wat wij zouden kunnen bedenken is het mailtje dat van jullie kwam nadat we de eerste keer hadden gemaild: dat jullie deze mail niet snel zouden kunnen behandelen wegens achterstand in afhandelingen. Hier stond geen termijn in en dat gaf wel enige paniek!