Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
17 december 2024Bij vragen kregen we vrij snel antwoord. En dhr ondersteunde ons goed terwijl onze bank moeilijk deed.
Anoniem
17 december 2024
Anoniem
17 december 2024
Hoekstra
17 december 2024Tevreden over de afhandeling. Geen op-of aanmerkingen.
Anoniem
17 december 2024
Anoniem
16 december 2024Ik ben altijd heel goed geholpen, maar de communicatie de afgelopen weken vond ik ronduit slecht. Het was minder persoonlijk en begripvol dan hoe ik jullie eerder heb ervaren. Met name dat ik zelf continu moest bellen om informatie te krijgen terwijl je al weinig energie hebt vond ik heel vervelend.
Anoniem
16 december 2024
Bhondoe
13 december 2024Ik vond de afhandeling netjes en nauwkeurig en veel feedback.
Ravestijn
13 december 2024
Anoniem
12 december 2024Goed geholpen alleen lang gewacht door de tegenpartij. Aar voor de rest goed