Hoe onze klanten ons beoordelen
De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.
Anoniem
28 augustus 2024
Anoniem
26 augustus 2024Fijn contact en reële inschattingen. Ik blijf het vreemd en niet terecht vinden dat de maandelijkse kosten voor de verzekering blijven doorgaan, terwijl er een uitkeringstraject loopt. Betekend concreet dat een groot deel van de uitkering weer teruggaat naar de verzekering. Als je geen buffer hebt en het geld zwaar nodig is, kan dit wel een issue zijn.
Kroon
22 augustus 2024Echt een fijne verzekeraar, zoveel sneller dan concurrenten
Dieter Hoenke
17 augustus 2024Bij (beperkte) WA vergoedingen geen restwaarde maar vervangingswaarde toepassen. In ons geval moest een lamp worden vergoed die in de aanbieding was gekocht 3 jaar geleden. Nu de restwaarde is uitgekeerd kan daar geen gelijke lamp voor worden gekocht (ook door inflatie), terwijl het om minder dan €100 ging.
Anoniem
17 augustus 2024
Anoniem
14 augustus 2024Prima afgehandeld! Prettig en fijn contact!
Anoniem
7 augustus 2024Meer pro actief in de klacht beheersing en begeleiding
Anoniem
31 juli 2024Afwikkeling ging super snel, heel fijn. En dat terwijl er was aangegeven dat het door drukte lang zou duren.
Van Bommel
25 juli 2024
Anoniem
25 juli 2024Ik ben zeer tevreden,ook degene die ik telefonisch heb gesproken was uiterst vriendelijk.