Hoe onze klanten ons beoordelen

De mening van u als klant is erg belangrijk voor ons. We vragen hier dan ook graag naar, bijvoorbeeld bij de aanvraag van een verzekering, rondom het melden van een schade of na contact met de Klaverblad Rechtsbijstand Stichting. Met deze waardevolle informatie kunnen wij onze producten en service verder blijven verbeteren en meten we onze klanttevredenheid. Hieronder vindt u een overzicht van alle beoordelingen.

Aanbevelen
8,1
Tevredenheid
8,6
Persoonlijk
7,7
Geholpen
8,5
Informatie
8,3
Duidelijk
8,5
Verwachtingen
7,4

    Geef uw mening

    Lees meer over beoordelingen op onze website

    9 Rapportcijfer

    Anoniem

    28 augustus 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    26 augustus 2024

    Fijn contact en reële inschattingen. Ik blijf het vreemd en niet terecht vinden dat de maandelijkse kosten voor de verzekering blijven doorgaan, terwijl er een uitkeringstraject loopt. Betekend concreet dat een groot deel van de uitkering weer teruggaat naar de verzekering. Als je geen buffer hebt en het geld zwaar nodig is, kan dit wel een issue zijn.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Kroon

    22 augustus 2024

    Echt een fijne verzekeraar, zoveel sneller dan concurrenten

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Dieter Hoenke

    17 augustus 2024

    Bij (beperkte) WA vergoedingen geen restwaarde maar vervangingswaarde toepassen. In ons geval moest een lamp worden vergoed die in de aanbieding was gekocht 3 jaar geleden. Nu de restwaarde is uitgekeerd kan daar geen gelijke lamp voor worden gekocht (ook door inflatie), terwijl het om minder dan €100 ging.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    6 Rapportcijfer

    Anoniem

    17 augustus 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    14 augustus 2024

    Prima afgehandeld! Prettig en fijn contact!

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    7 Rapportcijfer

    Anoniem

    7 augustus 2024

    Meer pro actief in de klacht beheersing en begeleiding

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Nee, ik zou Klaverblad niet aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Anoniem

    31 juli 2024

    Afwikkeling ging super snel, heel fijn. En dat terwijl er was aangegeven dat het door drukte lang zou duren.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    8 Rapportcijfer

    Van Bommel

    25 juli 2024

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen
    10 Rapportcijfer

    Anoniem

    25 juli 2024

    Ik ben zeer tevreden,ook degene die ik telefonisch heb gesproken was uiterst vriendelijk.

    Persoonlijk
    Geholpen
    Duidelijk
    Verwachtingen
    Aanbevelen
    Ja, ik zou Klaverblad aanbevelen